چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

کباب پز ذغالی فن دار

شرکت استیل پخت با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و گواهینامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ایی کشور در امر مشاوره ، طراحی و تولید انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز آماده همکاری می باشد

کباب پز ذغالی فن دار

۹۴۲ بازديد

کباب پز ذغالی فن دار

منقل کباب و جوجه زغالی صنعتی

کباب پز ذغالی فن دار برای پخت کباب و جوجه بر روی ذغال در رستوران، کبابی، تالار، جکرکی و تهیه غذا ها مورد استفاده قرار میگیرد.منقل ذغالی کباب

جنس کباب پز ذغالی فن دار از ورق آهن به ضخامت ۱ میل و پایه های پروفیل آهن ۴۰*۴۰ استفاده میشود.

در قسمت دیواره های کباب پز ذغالی سوراخ هایی وجود دارد تا با استفاده از فن و ایجاد باد در داخل کباب پز ذغالی باعث روشن شدن ذغال ها میشود.

در قسمت پایین منقل ذغالی کباب قسمتی برای قرار دادن ذغال ها تعبیه می شود .

شرکت استیل پخت این قابلیت رو دارد تا کباب پز های گازی و ذغالی را در ابعاد مورد نظر مشتری تولید نماید.

مشتری های محترم جهت سفارش کباب پز می توانند با کارشناس فروش تماس بگیرند.

کارشناس فروش: ۶۱۳ ۰۸ ۰۸ ۰۹۱۲ آقای میرزایی
۴۹۸ ۳۳ ۱۵ ۰۹۱۹
کارخانه : ۷۰۷ ۷۴۳ ۵۶ ۰۲۱
http://instagram.com/steelpokht
http://telegram.me/steelpokh

مزایا و معایب ذغال فشرده و روش تولید آن

دهها سال است که ذغال چوب به عنوان یک منبع سوخت به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. ذغال یکی از منابع اصلی سوخت است که هم در زمینه صنعتی و هم در زمینه خانگی استفاده می شود. مزایای ذغال مانند بی بو و بدون دود بودن آن باعث شده تا عموم مردم برای آشپزی در بیرون از منزل از ذغال استفاده کنند.

دوام گرمایی ذغال بالا است و می توان در صنایع برای ساختن فلزاتی مانند فولاد از آن استفاده کرد. ذغال طبیعی از سوختن مواد با کربن بالا در فضای کم اکسیژن به دست می آید. سوختن در فضای کم اکسیژن باعث حذف رطوبت و در نتیجه سبک تر شدن ذغال و حذف گازهای فرار چوب می شود که تولید ذغالی با دوام گرمایی بالا را به دنبال خواهد داشت.

اما در حال حاضر میزان ذغال طبیعی رو به کاهش نهاده است. تقاضا برای این ذغال بالا و میزان عرضه محدود است. علت این امر تاحدودی به دلیل کاهش جنگل ها و تلاش برای حفظ درختان است. به همین دلیل امروزه ماشین ذغال ساز در حال محبوب شدن است و راه اندازی شرکت ذغال فشرده در بسیاری از کشورها مانند آفریقای جنوبی، اوگاندا، کنیا و غیره پروژه ای پرسود بوده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.