پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

هود استیل صنعتی دیواری

شرکت استیل پخت با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و گواهینامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ایی کشور در امر مشاوره ، طراحی و تولید انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز آماده همکاری می باشد

هود استیل صنعتی دیواری

۷۷۳ بازديد

هود استیل صنعتی دیواری

هود استیل صنعتی دیواری به منظور استفاده در آشپزخانه های صنعتی جهت تهویه هوا بر روی خط آتش و کنار دیوار نصب می شود . هود استیل صنعتی مدل دیواری در ابعاد عرض ۹۰ و ارتفاع ۴۵ سانت طراحی می شود . طول هود براساس نیاز می باشد . هود دیواری آشپزخانه صنعتی دارای فیلتر چربی گیر به منظور جذب روغن می باشد . فیلتر های چربی گیر قابل شستشو  می باشند.

هود استیل صنعتی دیواری

هود استیل دیواری فیلتر دار آشپزخانه صنعتی

هود استیل صنعتی دیواری فیلتر دار جهت تهویه هوای داخل آشپزخانه های صنعتی رستوران – فست فود – کاقی شاپ – تالار پذیرایی به همراه فیلتر آلومینیومی قابل شستشو.

هود استیل صنعتی دیواری در ابعاد طول بر اساس نیاز مشتری ، عرض ۹۰ ، ارتفاع داخلی هود ۴۵ سانت می باشد.

جهت جذب روغن از فیلتر آلومینیومی سه لایه قابل شستشو استفاده می شود.

جهت شاسی کشی هود استیل صنعتی دیواری از پروفیل آهنی ۲۰*۲۰ و پروفیل استیل ۲۰*۲۰ استفاده می شود.

مکنده هود به صورت سانتریفیوژ یا فن مکنده استفاده می شود.

بعد از نصب هود استیل صنعتی دیواری ، مکنده به وسیله کانال به بیرون آشپزخانه هدایت می شود.

جنس هود از ورق استیل خشدار می باشد.

ابعاد هود براساس سفارش مشتری قابل تغییر می باشد.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش یا قیمت هود استیل صنعتی دیواری می توانند با کارشناس فروش تماس بگیرند.

کارشناس فروش: ۶۱۳ ۰۸ ۰۸ ۰۹۱۲ آقای میرزایی
۴۹۸ ۳۳ ۱۵ ۰۹۱۹
کارخانه : ۷۰۷ ۷۴۳ ۵۶ ۰۲۱
http://instagram.com/steelpokht
http://telegram.me/steelpokht
 

مزایا و معایب ذغال فشرده و روش تولید آن

دهها سال است که ذغال چوب به عنوان یک منبع سوخت به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. ذغال یکی از منابع اصلی سوخت است که هم در زمینه صنعتی و هم در زمینه خانگی استفاده می شود. مزایای ذغال مانند بی بو و بدون دود بودن آن باعث شده تا عموم مردم برای آشپزی در بیرون از منزل از ذغال استفاده کنند.

دوام گرمایی ذغال بالا است و می توان در صنایع برای ساختن فلزاتی مانند فولاد از آن استفاده کرد. ذغال طبیعی از سوختن مواد با کربن بالا در فضای کم اکسیژن به دست می آید. سوختن در فضای کم اکسیژن باعث حذف رطوبت و در نتیجه سبک تر شدن ذغال و حذف گازهای فرار چوب می شود که تولید ذغالی با دوام گرمایی بالا را به دنبال خواهد داشت.

اما در حال حاضر میزان ذغال طبیعی رو به کاهش نهاده است. تقاضا برای این ذغال بالا و میزان عرضه محدود است. علت این امر تاحدودی به دلیل کاهش جنگل ها و تلاش برای حفظ درختان است. به همین دلیل امروزه ماشین ذغال ساز در حال محبوب شدن است و راه اندازی شرکت ذغال فشرده در بسیاری از کشورها مانند آفریقای جنوبی، اوگاندا، کنیا و غیره پروژه ای پرسود بوده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.